قرآن

ساخت وبلاگ

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 19

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي 19

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,19, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:45

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود فيلم مطرب

اين فيلم با تهيه کنندگي و کارگرداني و نويسندگي مصطفي کيايي وارد عرصه نمايش خانگي شده است. از برترين بازيگران فيلم مطرب پرويز پرستويي، الناز شاکردوست، مهران احمدي و محسن کيايي هستند. ژانر فيلم مطرب کمدي اجتماعي است. فيلم مطرب در سال 1397 در ايران شروع به توليد کرد و در سال 1398 در انکارا کار توليد ان به اتمام رسيد. بخش هايي از فيلم مطرب سانسور شده است که در سايت کافه فيلم مي توانيد نسخه کامل و بدون سانسور ان را تماشا و دانلود کنيد.

frkw_h1.jpg

دانلود فيلم مطرب با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/motreb-movie

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : دانلود,فیلم,مطرب,با,لینک,مستقیم, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:31

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

فکر مي کنيد ايراني هاي بيشتر از چه طريقي مهاجرت مي کنند؟ بايد بگوييم يکي از اصلي ترين راه هايي که ايراني ها براي مهاجرت انتخاب مي کنند، مهاجرت تحصيلي است زيرا مي توانند به کمک آن، هم در دانشگاه هاي معتبر جهاني به تحصيل بپردازند و هم به راحتي مهاجرت کنند. اگر شما هم به فکر مهاجرت تحصيلي هستيد، پيشنهاد مي کنيم در ادامه گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان برايتان بگوييم.

تحصيل در اتريش

اگر تصميم داريد براي مهاجرت تحصيلي به اتريش اقدام کنيد، بايد بدانيد داشتن مدرک ديپلم به همراه مدرک پيش دانشگاهي الزامي است. از سوي ديگر فردي که متقاضي دريافت ويزاي تحصيلي اتريش است بايد جهت تحصيل در مقطع کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري مدرک قبولي يا گواهي اشتغال به تحصيل در دانشگاه سراسري ايران را داشته باشد. موسسه دانش گستر کوه نور مي تواند اطلاعات تکميلي را در اين خصوص به شما بدهد.

مدارک لازم براي دريافت ويزاي تحصيلي در اتريش

براي آن که بتوانيد ويزاي تحصيلي کشور اتريش را به دست آوريد، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:

  1. ترجمه مدرک ديپلم و زير نمرات
  2. ترجمه مدرک پيش دانشگاهي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع کارشناسي)
  3. ترجمه مدرک کارداني و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع کارشناسي)
  4. ترجمه مدرک کارشناسي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع کارشناسي ارشد)
  5. ترجمه مدرک کارشناسي ارشد و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع دکتري)
  6. کپي پاسپورت
  7. گواهي مدرک زبان آلماني A2
  8. گواهي اشتغال به تحصيل براي دانشجويان
  9. گواهي قبولي دانشگاه سراسري
  10. اصل مدرک کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد به همراه ريز نمرات هر يک از آنها
  11. نامه عدم ممانعت از تحصيل مطابق با مقطع انتخابي متقاضي و عنوان رشته تحصيلي
  12. گواهي امضا برابر با امضاي موجود در پاسپورت متقاضي
  13. مبلغي بالغ بر 50 درصد از هزينه ابتدايي ثبت نام

آنچه بايد هنگام تحصيل در اتريش بدانيد

بهتر از پيش از آن که براي تحصيل در اتريش اقدام کنيد، بدانيد که تحصيل در اين کشور تقريبا رايگان است و شما نيازي نداريد براي اين کار هزينه اي بپردازيد. نکته ديگر اين است که هزينه زندگي در اين کشور به نسبت ساير کشورهاي شينگن بسيار پايين است و افراد مي توانند با هزينه هاي معقول به زندگي و ادامه تحصيل بپردازند.

نکته مهمي که در رابطه با تحصيل در اتريش بايد بگوييم اين است که حدود 90 درصد از دانشگاه هاي اين کشور به زبان آلماني تدريس مي کنند و شما براي آن که پذيرش اين دانشگاه ها را دريافت نماييد، ميبايست يا مدرک معتبر زبان آلماني خود را ارائه کنيد يا به مدت سه ترم و با پرداخت هزينه 770 يورويي بابت هر ترم در داخل کشور اتريش زبان آلماني را آموخته و در نهايت با کسب نمره قبولي به دانشگاه مد نظر خود وارد شويد.

مزاياي تحصيل در اتريش چيست؟ 

  • امکان تحصيل رايگان
  • امکانات متعدد طبيعي، فرهنگي و علمي براي دانشجويان خارجي
  • اعتبار علمي و دانشگاهي
  • اجازه کار دانشجويي
  • تنوع فرصت هاي شغلي
  • عدم پرداخت ماليات براي دانشجويان
  • دريافت بيمه درماني تا سقف 90 درصد براي دانشجويان
  • دريافت ويزاي شينگن و امکان سفر به 21 کشور
  • دريافت مهلت 6 ماهه براي فارغ التحصيلان جهت يافتن کار
  • و...

تحصيل در آلمان

آلمان نيز اين روزها به يکي از مهمترين کشورهاي مهاجر پذير تبديل شده است و مقصد بسياري از علاقه مندان به تحصيل در خارج از کشور به شمار مي رود. جالب است بدانيد اين کشور که يکي از بزرگترين اقتصادهاي جهان را در اختيار دارد، اين امکان را براي مهاجران فراهم مي آورد تا بدون پرداخت هزينه و تماما به صورت رايگان به تحصيل بپردازند.

در صورتي که علاقه داريد اطلاعات بيشتري را در رابطه با تحصيل در آلمان به دست آوريد، بهتر است از موسسه دانش گستر کوه نور کمک گرفته و مسير مهاجرت خود را به درستي طي نماييد.

مزاياي تحصيل در آلمان

تحصيل در آلمان مزايان بسياري دارد که نمونه هايي از آنها را برايتان شرح مي دهيم:

  1. امکان تحصيل رايگان
  2. امکان تحصيل به زبان انگليسي
  3. امکان اقامت به مدت 18 ماه آن هم پس از اتمام تحصيل جهت يافتن کار و دريافت ويزاي کاري
  4. امکان دريافت اقامت دائم پس از دوران تحصيل و در صورت يافتن کار
  5. امکان تحصيل در رشته هاي متنوع
  6. امکان کار همراه با تحصيل
  7. امکان کار براي همسر فرد دانشجو آن هم به شکل تمام وقت
  8. امکان رفت و آمد به کشورهاي حوزه شينگن
  9. و...

مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي دانشجويي

جهت دريافت ويزاي دانشجويي آلمان به مدارک زير نياز داريد:

  • دو نسخه کپي از پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • فرم انگيزه نامه
  • رزومه
  • مدارک سوابق شغلي
  • پرداخت هزينه صدور ويزا برابر با 60 يورو
  • گواهي پايان دوره متوسطه به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره کارشناسي يا کارشناسي ارشد به همراه ترجمه رسمي
  • ارائه گواهي توانايي مالي به ارزش 10.300 يورو

با موسسه دانش گستر کوه نور آشنا شويد

موسسه دانش گستر کوه نور از سال 1386 و پس از دريافت مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري توانست خود را به عنوان يکي از معتبرترين مراکز اعزام دانشجو به کشورهاي اروپايي معرفي کرده و شرايطي را فراهم آورد که افراد بتوانند براي يافتن رشته تحصيلي، اخذ پذيرش دانشگاهي، يافتن محل اسکان و موارد متعددي از اين دست، با موسسه دانش گستر کوه نور همراه شوند.

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : با,مسیرهای,تحصیل,در,اتریش,و,تحصیل,در,آلمان,آشنا,شوید, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:24

نرده روي ديوار

نرده روي ديوار از نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ پنجره از ورود سارقان به داخل منزل جلوگيري مي کند .

نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

عوامل مؤثر بر انتخاب نرده

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.

 

 

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ پنجره

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ شاخ گوزني

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده از حفاظ شاخ گوزني است. در اين بين حفاظ شاخ گوزني هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني   از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني  يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

هزينه حفاظ شاخ گوزني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني  در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 

 

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نرده,روی,دیوار, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:21

آشنايي با گارد درب آهني!

امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد. گارد آهني درب آپارتمان يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

گارد آهني درب آپارتمان در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد. گارد آهني درب آپارتمان عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آکاردئوني گارد

درب هايي که به عنوان گارد آهني درب آپارتمان  توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

گارد آهني درب آپارتمان اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

گارد آهني درب آپارتمان اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است. شايد تصور کنيد که رنگ گارد آهني درب آپارتمان تنها به مشکي محدود مي شود اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد. دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد. امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب حفاظ گارد آکاردئوني

نکات بسياري در زمينه انتخاب گارد آهني درب آپارتمان وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

1.     اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند. دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد. البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.

2.     با اينکه گفته مي شود درب آکاردئوني داراي امنيت بسياري است اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.

3.     قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.

4.     دقت کنيد که گارد آهني درب آپارتمان شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.

5.     پروفيل هاي گارد آهني درب آپارتمان را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.

6.     باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ آکاردئوني

در زمينه خريد و نصب گارد آهني درب آپارتمان شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند. اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.

پيش از خريد حفاظ آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد. آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند که بهترين نوع گارد آهني درب آپارتمان را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد. در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد گارد آهني درب آپارتمان به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود. البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد. دقت داشته باشيد که قبل از خريد حفاظ آکاردئوني، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

1.     مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.

2.     مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.

3.     از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.

4.     استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.

5.     استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه

6.     رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و ... بهره مند شويد.

7.     کمربندهاي ايمني

8.     دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار

9.     جوش هاي مناسب که امنيت را براي گارد آهني درب آپارتمان ايجاد خواهند کرد.

براي اطلاع از قيمت  قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,گارد,درب,آهنی!, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:36

همه چيز درباره قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده ازحفاظ شاخ گوزني است.

در اين بين قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد

چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد

و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ نخل مرداب در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود.

زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد

تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد

برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد.

البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود.

در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است.

شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد.

بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد.

بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد

به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد.

اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است

که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود.

شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد

همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است

که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند

پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد.

ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج است

همانطور که گفتيم  نزديک  همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند.

آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد

اما معمولا حفاظ شاخ گوزني با ارتفاع بين يک متر لغايت يک متر و نصف ساخته مي شود.

ارتفاع به واقعيت از جمله مهمترين بخش هايي است که روي بها حفاظ ها اثر گذار خواهد بود.

ضمن اينکه شما ميتوانيد بلندي هاي مختلفي را برگزيدن کنيد

اين نکته هم داراي اهميت است که بلندي بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و گونه حفاظ و قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

تراکم حفاظ به درستي با به کارگيري ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است.

هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم کم و بيش تر خواهد بود.

تراکم ذيل به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد،

خرج هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود.

تراکم اين گونه حفاظ ها مايه امنيت زياد بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود.

حفاظ شاخ گوزني به انواع مختلفي بخش بندي مي شود

که از آنگونه آنها مي نا به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و وانگهي بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده حفاظ شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد کاربرد قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است.

اين گونه نرده ها به راستي به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين اسم شهرت مکشوف اند.

خرج اين گونه نرده ها نسبت به ديگر نرده ها بالاتر است.

هرچند که براي اين محصولات به راستي محدوده قيمت مشخصي هستي ندارد

و مي توان گفت که بها نرده ها به شمار شاخه، پهنا و ارتفاع آنها پيوستگي دارد.

اين گونه حفاظ شاخ گوزني معمولا برتري هاي بسياري دارد

که از آنگونه آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد.

عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا  غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است

و وانگهي در جهت هاي مختلف قابل استعمال خواهند بود.

همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين گونه از حفاظ ها در واقع از بزرگترين برتري هاي آن هاست.

مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

حفاظ شاخ گوزني سرنيزه اي و قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يکي از اجناس حفاظ شاخ گوزني، حفاظ آهني است.

اين گونه حفاظ ها در برگيرنده ميله هاي عمودي است.

حفاظ سرنيزه اي اما احد از انواع نوستالژيک حفاظ ها به احصاييه مي آيد

که همه ما آنها را ميشناسيم.

همچنان مي طاقت گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم هستي دارد.

اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به گونه ها مختلف ساخته خواهد شد.

اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند

که از آنگونه آنها ميتوان به ارتفاع ??? متري، ??? متري و وانگهي ??? متري اشاره کرد.

 

نرده حفاظ شاخ گوزني ساده

نرده بارو حفاظ ساده هم گرد از انواعي است که بايد آن را مورد بهره‌گيري قرار دهيد.

از آنگونه مدل هاي زياد کاربردي هم در اين گويه باره استفاده پيمان مي گيرد

که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد.

همگي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد،

از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد

گونه ها باستاني ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند

که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در گونه ها ديوارها مورد احتياج است

لغايت بتوان در اين زمينه امنيت را برپايي کرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد

بهتر است از فضا هاي معتبر در اين گويه کاربرد کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج را از فروشنده هاي معتبر بخواهيد تا دچار مشکل در اين زمينه نشويد.

 

معرفي حفاظ شاخ گوزني در کرج

حفاظ شاخ گوزني يک نوع از انواع حفاظ هاي روي ديوار است

که به جهت بالا رفتن سطح ايمني و امنيت منازل مختلف در کنار زيبايي ظاهري

و رنگ و لعابي نو بخشيدن به نماي خارجي منازل مختلف مورد استفاده واقع مي گردد.

با توجه به نوسانات مختلف قيمت ها نمي توان به طور دقيق قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يا هر شهر ديگري را اعلام نمود. با اين وجود با توجه به توليدکنندگان و

نيز نصاب هاي مختلف زيادي که در کرج وجود دارد، مي توان اذعان داشت

که قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج نسبت به ساير شهرهاي ديگر مقرون به صرفه تر است.

اين مقرون به صرفه بودن به دو جهت مي باشد. اولين دليل قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج است

که نسبت به ساير شهرهاي کشور پايين تر و مناسب تر مي باشد

و دومين دليل که هر کسي رو به خريد حفاظ شاخ گوزني در کرج مي کند،

کيفيت کار بالاي نصاب ها و توليدکنندگان کرجي است که نسبت به ساير شهرهاي

ديگر بسيار بالاتر مي باشد. وجود اين دو مولفه در کنار يکديگر سبب شده است

تا به جهت تضمين مالي و جاني منازل مسکوني خود قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

را در نظر نگرفت و تنها کيفيت بالا و استقامت فوق العاده بي نظير آن را در نظر

گرفت و قيمت آن را جزء آخرين فاکتور در اين راستا دانست.


قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج؛ مقرون به صرفه و ايده آل

اگر قصد خريد حفاظ شاخ گوزني را به جهت تضمين امنيت و آسايش خود داريد

و مي خواهيد در عين حال که آسايش و امنيت خود را تضمين مي کنيد،

زيبايي منحصر به فردي به نماي منزل خويش ببخشيد، بايد در نظر داشته باشيد

که عوامل مختلفي است که در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

يا هر شهر و ديار ديگري موثر مي باشد که در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين عوامل و نکات اشاره کنيم تا بر همگان تبيين گردد

که اگر با قيمت هاي متفاوت و مختلف زيادي مواجه گشتيد، نبايستي

اين قيمت ها شما را سر در گم سازد؛ بلکه عوامل مختلفي سبب

اختلاف قيمت ها شده است که ما در اينجا براي شفاف سازي قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج

اين عوامل مختلف را نام مي بريم تا با ديدي باز به خريد حفاظ شاخ گوزني

يا هر نوع ديگري از حفاظ ها مبادرت ورزيد. اين عوامل عبارتند از:

?- ارتفاع و ابعاد مختلف حفاظ شاخ گوزني

اولين فاکتور در تعيين قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج ارتفاع و ابعاد مختلف

اين نوع از حفاظ هاست. چرا که معمولا حفاظ شاخ گوزني را در ابعاد و ارتفاع هاي

مختلفي طراحي مي کنند که هر يک از اين ابعاد مختلف در تعيين نرخ دقيق

قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج متفاوت مي باشد. ضمن اينکه امروزه

با توجه به ارتفاع ديوار برخي از منازل که بسيار پايين مي باشد و عبور از آن ها بسيار

راحت و بدون هيچ دردسري صورت مي پذيرد، اين دسته از افراد مي توانند

ارتفاع هاي مدنظر خود را سفارش دهند تا متناسب با ارتفاع ديوار آن ها ارتفاع حفاظ شاخ گوزني

نيز تعيين گردد تا بتوان با اندازه اي بيشتر و در قالب ابعاد وسيع تر خيال خود را از لحاظ عدم ورود

سارقين به داخل منازل آن ها تا حد بسيار زياد راحت و آسوده خاطر نمود.

پس اگر ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بيشتر از حد استاندارد خود باشد يا از ميان ابعاد مختلفي

که در بازار وجود دارد، بزرگترين ارتفاع و وسيع ترين ابعاد را براي محافظت

از جان و مال خود روي ديوار خانه هاي خود برگزيده شود، طبيعتا قيمت آن نيز نسبت

به ارتفاع ها و ابعاد کوچک تر، کمتر مي باشد. پس توجه به اين نکته

پيش از خريد حفاظ شاخ گوزني بسيار حائز اهميت است.

توجه به نوع آهن مصرفي و ميلگرد در قيمت نهايي حفاظ شاخ گوزني


?- نوع آهن مصرفي و ميلگرد

نوع آهن مصرفي نيز تأثير بسزايي در قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج دارد.

ضمن اينکه اصولا در ساخت و طراحي حفاظ شاخ گوزني از ميلگرد استفاده مي شود.

هر چقدر تراکم و شلوغي اين ميلگردها با توجه به انواع و اقسام حفاظ هاي بالاي ديوار بيشتر باشد،

قيمت نهايي آن ها نيز بيشتر است. به هنگام خريد حفاظ آهني بايد در نظر داشت

که برخي از مدل هاي مختلف اين نوع از حفاظ ها از تراکم بالاتري نسبت به برخي ديگر برخوردار هستند

که اين امر به نوبه خود سبب بالاتر رفتن قيمت آن ها مي شود.

چرا که اگر تراکم و شلوغي بيشتر باشد، عبور و نفوذ کردن از آن ها بيشتر خواهد بود

و در صورتي که تراکم کم باشد، ممکن است يک سارق حرفه اي با توجه به تعداد کم ميلگردهاي

به کار گرفته شده در حفاظ هاي آهني به راحتي آن ها را کنار زده و خود را

به درون ساختمان ها وارد سازد و زحمت چندين ساله يک فرد را به يکباره

به يغما ببرد. بنابراين توجه به تعداد ميلگرد و تراکم کم و زياد آن ها در حفاظ شاخ گوزني

نيز از ديگر علل بالا و پايين آمدن قيمت هاست. اگر در جايي قيمتي پايين تر

از قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج مشاهده کرديد، حتما تراکم و شلوغي

ميلگردهاي به کار رفته شده در آن ها و نيز تعداد ستون هاي به کار رفته شده

در آن ها را با شلوغي هاي بسيار زيادتر و ستون هاي بيشتر حفاظ شاخ گوزني

در کرج مقايسه کنيد و خيلي عجولانه با توجه به قيمت پايين اقدام به خريد

نکنيد و پول خود را صرف حفاظ هاي بي کيفيت با تراکم پايين نکنيد؛

بلکه با هزينه اي نه چندان بيشتر آسايش و آرامش را براي خود به ارمغان آوريد.

?- توجه به وزن آهن

وزن آهن به کار گرفته شده در حفاظ شاخ گوزني هر چقدر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت آن نيز به مراتب بيشتر خواهد شد. بنابراين به هنگام خريد

حفاظ شاخ گوزني مي بايست به اين نکات توجه شود. چرا که تجربه ثابت کرده است

برخي از مشتريان بلافاصله با اعلام قيمت پايين تر برخي از توليد کنندگان

رو به خريد محصول توليدي آن ها مي برند بدون آنکه وزن آهن به

کار رفته شده در هر يک از اين حفاظ ها را در نظر بگيرند.
بنابراين به طور کلي قيمت حفاظ شاخ گوزني در کرج با توجه به تراکم

بالا، وزن بيشتر، تعداد ستون هاي بيشتر، کيفيت و کارايي بالاتر، جنس

خوب و استاندارد، رنگ بندي هاي متنوع تر، نصب راحت تر و

نسبت به ساير مکان هاي ديگر مقرون به صرفه تر مي باشد.

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,درباره,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی,در,کرج, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 186 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:26

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:55

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش نهم

از ابتدا تا امروز

مشاهده و خريد اينترنتي کتاب از کاواک

کتاب ساعت‌ها |مايکل کانينگهام | مترجم: مهدي غبرايي | نشر: نيماژ

رمان به سه زن از سه نسل مي‌پردازد که تحت تأثير رمان خانم دالوي اثر ويرجينيا وولف قرار مي‌گيرند. اولي خود ويرجينيا وولف است که دارد در سال ???? هم‌زمان با نوشتن رمان خانم دالوي، با بيماري رواني خودش دست و پنجه نرم مي‌کند. نفر دوم خانم براون است، همسر يک کهنه سرباز جنگ جهاني دوم، که در سال ???? مشغول خواندن رمان خانم دالوي است و هم‌زمان جشن تولد شوهرش را ترتيب مي‌دهد. نفر سوم، کلاريسا وگان، زني همجنس گراست که در سال ???? جشني به افتخار دوست شاعر و معشوق قديمي اش ريچارد مي‌گيرد که به خاطر بيماري ايدز با مرگ دست و پنجه نرم مي‌کند.

کتاب مترجم دردها | جومپا لاهيري | مترجم: امير مهدي حقيقت | نشر: ماهي

کتاب مترجم دردها، مجموعه‌اي از داستان‌هاي کوتاه نوشته‌ي جومپا لاهيري است که نخستين بار در سال ???? به چاپ رسيد. کاراکترهاي اين مجموعه از داستان‌هاي جذاب و تأثيرگذار از لاهيري، با قدم گذاشتن روي مرز ميان سنت‌هاي هنديِ به ارث گذاشته شده و سرگشتگي‌هاي دنياي مدرن، به دنبال عشقي وراي محدوديت‌هاي فرهنگي و زمان هستند. در يکي از داستان‌هاي اين اثر فوق‌العاده موفق، زوجي هندي-آمريکايي بايد با غم از دست دادن فرزندشان مواجه شوند در حالي که به خاطر قطع شدن برق، محل زندگي‌شان در بوستون در تاريکي فرو رفته است؛ در داستاني ديگر، مترجمي که در حال نشان دادن مناطقي از هند به خانواده‌اي آمريکايي است، با اعترافات حيرت‌انگيزي روبه‌رو مي‌شود. جومپا لاهيري با بينش فرهنگي کم نظير و مهارت‌هاي منحصر به فرد خود در داستان سرايي، مجموعه‌اي را خلق کرده که به اين راحتي‌ها از ذهن مخاطب پاک نخواهد شد.

کتاب دنياي آشنا |  ادوارد پي.جونز | مترجم: شيرين معتمدي | نشر: شورآفرين

رمان دنياي آشنا، داستان کشاورزي سياه‌پوست به اسم هنري تونسند را روايت مي‌کند که درگذشته برده بوده است و اکنون تحت سرپرستي قدرتمندترين مرد شهر منچسترکونتي، ويليام رابينز قرار گرفته است. تونسند با اطمينان از عدم تخطي از قانون، با نظم و دقتي عجيب، انجام کارها و امور رابينز را به عهده مي‌گيرد. اما وقتي که مرگ نابه‌هنگام او سر مي‌رسد، همسرش کالدونيا، از عهده‌ي اجراي امور برنيامده و آشوب و بلوا به پا مي‌شود…

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : برندگان,جایزه,ادبی,پولیتزر,بخش,نهم, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:40

آشنايي با حفاظ آهني درب آپارتمان

حفاظ آهني درب آپارتمان امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

حفاظ آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد حفاظ آهني درب آپارتمان

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني آهني آپارتمان

درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
حفاظ آکاردئوني اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ حفاظ آکاردئوني تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب حفاظ آکاردئوني

نکات بسياري در زمينه انتخاب حفاظ آکاردئوني وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع حفاظ آکاردئوني

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که حفاظ آکاردئوني شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي حفاظ آکاردئوني را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ درب  آکاردئوني منزل

در زمينه خريد و نصب حفاظ آکاردئوني شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد حفاظ آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع حفاظ آکاردئوني را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد حفاظ آکاردئوني به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,آهنی,درب,آپارتمان, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 176 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:28

ارائه بهترين خدمات و تشريفات مجالس

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادي هستيد که دوست داريد هر مجلسي که برگزار مي کنيد زبانزد فاميل باشد و به بهترين نحو ممکن برگزار شود، بهتر است که به دنبال انتخاب مناسب در خصوص ارائه تشريفات مجالس باشيد. اين شرکت ها براي برگزاري انواع جشن ها و حتي مراسم ترحيم به شما کمک مي کنند تا به بهترين نحو ممکن از مهمانان خود پذيرايي کنيد و هيچگونه دغدغه ‌اي براي برگزاري مجالس مختلف نداشته باشيد.

برگزاري تشريفات مجالس

برگزاري مجالس باشکوه و بي ‌نظير جزو آن دسته از مواردي است که هر فردي به دنبال آن است. از اين رو براي برگزاري هر مجلسي دغدغه‌ هاي زيادي براي ميزبان وجود دارد تا بتواند به بهترين نحو ممکن اين مجلس را به پايان برساند. براي اينکه دغدغه و استرس خود را کم کنيد و بتوانيد در کنار پذيرايي بي نظير از مهمانان خود از اين جشن نيز لذت ببريد بهتر است به دنبال انتخاب شرکت هاي مناسب ارائه دهنده بهترين تشريفات مجالس تهران باشيد. اين شرکت ها با کادر کاملا مجرب و تجربه کافي که دارند تمامي استانداردهاي لازم براي برگزاري مراسم را مورد توجه قرار داده و اين امر موجب مي ‌شود جشن هاي شما به بهترين نحو ممکن برگزار شود. از طرفي در نظر گرفتن سليقه شما براي برگزاري اين جشن ها نيز بسيار مورد توجه کادر اين شرکت ها مي باشد. با اين وجود شما مي‌ توانيد مجلسي باشکوه و متناسب با سليقه خود برگزار کنيد.

lv4l_m4.jpg

تشريفات مجالس عروسي

با وجود آنکه شب عروسي يکي از شب هاي به يادماندني و بي نظير براي عروس خانم ها و آقا دامادها مي باشد، پس لازم است که در برگزاري آن تمامي سعي خود را کرده تا بتوانيد شبي رويايي را براي خود بسازيد. در اينجا شما مي توانيد از شرکت ‌هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس عروسي کمک گرفته و حرفه اي ترين و بهترين خدمات تشريفات عروسي را دريافت کنيد. از جمله مهمترين تشريفات عروسي گل آرايي است به طوري که اين امر مي تواند در جذابيت فضاي برگزاري جشن تاثير بسزايي بگذارد. در شرکت هاي تشريفات مجالس عروسي سعي مي شود تا زيباترين گل آرايي استفاده شده و فضاي شيک و جذاب براي عقد آقا داماد و عروس خانوم به وجود آيد.

انتخاب باغ عروسي، حرير آرايي، آتليه فيلمبرداري و عکاسي، خدمات عروس و داماد، انتخاب موزيک و دي جي براي مراسم عروسي و خدمات پذيرايي عروسي از ديگر خدمات ارائه شده در اين شرکت ها مي باشد. به طوري که در اين ميان مي ‌توان گفت پذيرايي از مهمانان نيز جزو مهمترين موارد است که مي تواند در کيفيت مجالس تاثير بگذارد. اين شرکت ها با کادر مجربي که دارند طبق نظريه شما بهترين غذاها را تدارک ديده و از مهمانان عزيز پذيرايي مي کنند. همچنين انتخاب آتليه عروسي از ديگر خدمات ارائه شده توسط اين شرکت ها مي باشد.

 

خدمات مجالس سالگرد ازدواج

يکي ديگر از تشريفات مجالس که در حال حاضر بسيار مورد توجه افراد قرار مي‌ گيرد، براي برگزاري سالگرد ازدواج است؛ زيرا اين روز يکي از مهمترين روزهاي زندگي افراد بوده که بايد مانند مراسم ازدواج باشکوه و زيبا برگزار شود. براي اينکه بتوانيد مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد، لازم است يک غذاي بسيار لذيذ تهيه کرده و در کنار دسر و کيک خوشمزه آن را ميل کنيد. خريد يک هديه مناسب براي تبريک مراسم سالگرد ازدواج نيز ضروري مي باشد. همچنين ايده هاي بسيار ديگري وجود دارد که استفاده از آن به شما کمک مي کند تا مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد. حال افراد زيادي با وجود مشغله هاي کاري که در دنياي امروز دارند طبيعتا براي برنامه‌‌ ريزي در اين‌ باره وقت کافي نداشته که در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم از خدمات تشريفات مجالس استفاده کنيد و اين جشن را به بهترين نحو ممکن برگزار نماييد.

 

خدمات مجالس نامزدي

اولين جشني که براي زوج ها در ابتداي راه برگزار مي شود جشن نامزدي است که اين جشن معمولا براي دختر و پسر برگزار مي شود تا بتوانند به صورت توافقي مدتي را در اين دوران نامزدي سپري کرده و نقاط قوت و ضعف يکديگر را بشناسند. دوران شيرين نامزدي مي‌ تواند براي هر کسي جذابيت خاص خود را داشته باشد. طبيعتا اگر مجلس نامزدي نيز با استفاده از ايده هاي شرکت هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس برگزار شود، يکي از بهترين و شيرين ترين روزها در ذهن زن و شوهر رقم خواهد خورد. اين جشن معمولا در کنار دوستان و نزديکان برگزار شده و از جمله مهمترين کارهايي که براي برگزاري اين مجلس لازم است انتخاب تالار عروسي، خريد لباس، انتخاب سفره‌ عقد، خريد حلقه، رزرو عکاس و فيلمبردار، دعوت مهمان، انتخاب ديجي و نوبت آرايشگاه مي باشد که شما مي توانيد بدون هيچ دردسري تمام اين موارد را به افراد با تجربه در اين زمينه بسپاريد.

تشريفات مجالس تولد

شايد جشن عروسي و نامزدي جزو آن دسته از جشن هاي مهم در زندگي هر فرد باشد که شايد تنها يک بار رخ دهد، اما يکي از بهترين و مهمترين روزهاي زندگي افراد به خصوص کودکان روز تولد آنها است که دوست دارند اين روز را در کنار دوستان خود سپري کرده و خاطره خوشي را رقم بزنند. اگر قصد داريد کودک خود را خوشحال کنيد يا براي کار بسيار خوبي که انجام داده است او را تشويق کنيد حتما قول برگزاري يک جشن تولد بي ‌نظير را به او خواهيد داد.

براي اين امر شما مي‌ توانيد از بادکنک آرايي زيبا استفاده کرده و جشن تولد را با تم ويژه اي که کودک دوست دارد مزين کنيد. مثلا براي اين تم مي توانيد از شخصيت هاي کارتوني استفاده کنيد. انتخاب موزيک مناسب براي تولد نيز در برگزاري هرچه بهتر جشن بسيار مهم است که تمامي اين موارد لازم است طبق اصول و توسط کادر مجرب صورت گيرد.

خدمات مجالس فارغ التحصيلي

و اما يکي ديگر از مراسمي که براي برگزاري هر چه بهتر آن نياز به شرکت هاي تشريفات مجالس مي باشد، برگزاري مجالس فارغ التحصيلي است. در روز فارغ التحصيل شدن شما مي ‌توانيد با برگزاري جشن لوکس، با استفاده از بهترين تزيين و سفره آرايي از دوستان و خانواده تان پذيرايي کرده و آنها را نيز در شادي خود شريک بدانيد. براي اينکه اين جشن نيز به بهترين نحو ممکن انجام گيرد لازم است از افراد باتجربه کمک گرفته شود.

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : ارائه,بهترین,خدمات,و,تشریفات,مجالس, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:41

درب‌ اتوماتيک شيشه‌ ميرال مغازه و ويژگي هاي آن

حتما تاکنون انواع مختلف درب اتوماتک  را ديده‌ايد، درب‌هايي شيک و زيبا در طرح‌هاي مختلف و براي مصارف گوناگون. درب اتوماتيک انواع مختلفي دارد؛ درب اتوماتيک شيشه‌ ميرال و غير شيشه‌اي. درب‌هاي اتوماتيک غير شيشه‌اي معمولا به عنوان درب پارکينگ‌ها، درب ورودي کارخانه‌ها و … مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي براي مصارف مختلف مانند درب ورودي مغازه ها، پاساژ‌ها، بيمارستان‌ها، دفاتر، ادارات و … استفاده مي‌شود.

ما در آنلاين دُر به برسي انواع مختلف درب‌هاي اتوماتيک شيشه‌اي مي‌پردازيم و اطلاعات کامل و جامعي در مورد آن ارائه مي‌دهيم. درب اتوماتيک تلسکوپي  يا کشويي و درب اتوماتيک دايره‌اي از جمله درب‌هايِ اتوماتيکِ شيشه‌ايِ توليد شده هستند که براي مصارف مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. البته درب‌هاي اتوماتيک ديگري نيز وجود دارند که براي مصارف مختلف توليد و عرضه مي‌گردند که از ذکر آنها صرف نظر مي‌کنيم.

ويژگي‌ درب‌هاي اتوماتيک

  1. عايق حرارتي: درب اتوماتيک به دليل عملکرد سريع خود هنگام باز و بسته شدن درب، مانع از هدر رفت انرژي در فصول سرد و گرم سال مي‌شود. حالت خودکار و اتوماتيک بودن درب در حين باز و بسته شدن نکته مهم و تاثير گذار در هدر رفت انرژي است.
  2. عايق صوتي: هنگامي که درب به طور کامل بسته است، مانع از نفوذ سرو صداي خارج از مجموعه ساختمان به داخل و بر عکس خواهد شد. که اين ميزان صدا توسط دستگاه‌ها و ابزارهاي اندازه گيري ميزان صداي محيط قابل سنجش است. البته ميزان جلوگيري از ورود سر و صداي مزاحم به درون، بستگي به نوع شيشه‌هاي استفاده شده در ساخت درب اتوماتيک دارد. عموما درب‌هاي اتوماتيک ساخته شده با شيشه لمينت نسبت به شيشه سکوريت و ساير شيشه‌ها عايق صوتي مناسبتري هستند.

آنلاين دُر نماينده رسمي فروش انواع درب اتوماتيک شيشه‌اي است. فروش انواع درب اتوماتيک آنلاين دُر ، درب اتوماتيک آچيلان دُر و ... با موتور هاي قوي و اپراتور آلماني و ايتاليايي در شرکت آنلاين دُر به فروش ميرسد. علاوه بر آن درب اتوماتيک گِرد و گَردان نيز در شرکت آنلاين دُر موجود ميباشد و بنا به نياز خود ميتوانيد هر مدل را انتخاب و خريداري نماييد.. در صورتي که قصد خريد هر مدل از درب‌هاي اتوماتيک را داريد با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشيد.  شرکت آنلاين دُر عرضه کننده انواع درب اتوماتيک شيشه‌ اي با قيمت‌هاي مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش معتبر مي‌باشد. قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي عموما متاثر از قيمت شيشه مورد استفاده در ساخت آن است. همان طور که قبلا ذکر شد شيشه‌هاي مورد استفاده در ساخت درب اتوماتيک شيشه‌اي از نوع شيشه سکوريت و يا شيشه لمينت مي‌باشد. که قيمت اين شيشه‌ها بر روي قيمت درب اتوماتيک شيشه‌اي تاثير مستقيم دارد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

----------------------------------

لينک فيلم در آپارات

https://www.aparat.com/v/3v0CX

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : درب‌,اتوماتیک,شیشه‌,میرال,مغازه,و,ویژگی,های,آن, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:26

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,ایمن,ترین,حفاظ,برای,محافظت,از,ساختمان, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 185 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:20

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,ارسال,کتاب,به,سرتاسر,دنیا, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:44

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

i751504_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

  

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2sbjuJY

  

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : هزینه,ارتودنسی,فک,بالا,و,پایین, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 23:02

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تلفنی, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:52

قیمت درب اتوماتیک09124372935 تعمیر جک ریموتی تعمیرات تخصصی درب برقی تمام نقاط تهران تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک پارکینگی ، کرکره برقی ،قیمت درب اتوماتیک  درب های اتوماتیک شیشه ای فروشگاهی در انواع ریلی ، دولنگه و درب های بادی قدیمی با قطعات اور جینال نصب درب اتوماتیک قیمت درب برقی مغازه  در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای قیمت درب اتوماتیک شیشه ای قیمت درب برقی

قیمت درب اتوماتیک انواع جک درب (چینی ، آلمانی ، ایتالیایی) به صورت شبانه روزی با ضمانت کاری

قیمت درب اتوماتیک جک – برد – چشمی – ساخت ریموت جک

 قیمت درب اتوماتیک تمام قطعات نصب و قیمت تعمیر دارای گارانتی می باشد

z6fr_1.jpg

 

قیمت تعمیر درب اتوماتیک قیمت درب اتوماتیک قیمت درب برقی مغازه

فروش و قیمت نصب و تعمیرات انواع دربهای اتوماتیک کشویی قیمت فروش و نصب و قیمت تعمیرات انواع دربهای  کشویی تاشو

نیمه گرد و تمام گرد تلسکوپی با سازه های  استاندارد روز دنیا بدونه خرابی و بی صدا فروش انواع ملزومات درب شیشه ای فریم

 

قیمت درب اتوماتیک درب شیشه ای باریک و پهن در وزن مختلف و رنگهای  متنوع تعمیرات مکانیک و الکترونیک انواع برد قیمت درب اتوماتیک قیمت درب برقی مغازه پارکینگ

قیمت لوازم بردی قیمت درب اتوماتیک و پخش انواع یدکی درب شیشه ای مینا درب چندین سال در صنعت درب اتوماتیک بخصوص قیمت درب شیشه ای اتوماتیک فعال بوده است

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نصب,ارزان,درب, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 22:26

شرکت پیشرو طب پرشیا Pishro Teb Persia

شرکت تجهیزات پزشکی پیشرو طب پرشیا ، واردکننده مستقیم تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی و لاغری و لیزر پزشکی در ایران بوده و اقدام به عرضه جدیدترین محصولات طبی و درمانی و دستگاه های لیزر، مناسب مراکز درمانی و کلینیک های لاغری و سالن های زیبایی و موسسات پزشکی خصوصی و دولتی در سراسر کشور بصورت نقد و اقساط نموده است . همچنین این شرکت تنها نماینده انحصاری کمپانی لیزر و زیبایی آیلودای کره جنوبی در ایران و خاورمیانه می باشد .

انواع محصولات شرکت پیشرو طب پرشیا عبارتند از :

  • انواع دستگاه لیزر جوانسازی مخصوص زنان و بانوان FRAXIS
  • انواع دستگاه لیزر الکساندرایت ALEXANDRITE LASER NOBLEX
  • انواع دستگاه آکوستیک تراپی لاغری و کاهش سایز بدن
  • انواع دستگاه لیزر فراکشنال FRACTIONAL CO2 CICU
  • انواع دستگاه لیزر فراکشنال FRAXIS DOU
  • انواع دستگاه جوانسازی آراف سوزنی SECRET RF FRACTIONAL
  • انواع دستگاه حذف موهای زائد آی پی ال IPL SMQ SHR
  • انواع دستگاه لیزر مو و درمان عروق و واریس ND YAG AILEEN LASER
  • انواع دستگاه لیزر دایود و دایود الکس DIODE LASER DEPILIGHT
  • انواع دستگاه لیزر دایود رفع موهای زاید DIODE LASER EPILIA RF
  • انواع دستگاه لیزر موهای زاید ایلایت IPL RF ELIGHT SMQ
  • انواع دستگاه لیزر مو اس اچ آر SHR IPL
  • انواع دستگاه لاغری و کاهش سایز ال پی جی LPG KUMA SHAPE
  • انواع دستگاه لیزر موهای زائد و حذف موهای زاید
  • انواع دستگاه لاغری و جوانسازی RF SECRET
  • انواع دستگاه فتوتراپی خانگی و بیمارستانیDERMALIGHT UV
  • انواع دستگاه دایود لیزر حذف موهای زاید DIODE LASER VIKINI

سایر خدمات شرکت پیشرو طب پرشیا عبارتند از :

  • خرید و فروش انواع لیزر پوست و مو و زیبایی و لاغری
  • خرید و فروش انواع تجهیزات مراکز و کلینیک لیزر پوست و مو
  • خرید و فروش انواع تجهیزات زیبایی سالن های زیبایی پوست و مو

کلیه تجهیزات شرکت تجهیزات پزشکی پیشرو طب پرشیا با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران با قابلیت استعلام بوده و دارای آموزش رایگان و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

http://www.pishro- teb.com

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : شرکت,پیشرو,طب,پرشیا,Pishro,Teb,Persia, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 201 تاريخ : جمعه 9 فروردين 1398 ساعت: 19:14

لینک دوستان

خبرنامه